جدیرترین اخبار :
  • دیدار رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار با مدیر عامل شرکت سپاد خراسان
  • سر آغازی برای پایه گذاری و هم افزایی فعالان اقتصادی شرق کشور
  • معرفی چابهار؛ بهشت سرمایه گذاری و گردشگری، در سطح ملی و بین‌المللی با همکاری ایران پرس
  • انتصاب در سازمان منطقه آزاد چابهار
  • حضور منطقه آزاد چابهار در اکسپو ۲۰۲۴

بازدید میدانی مدیران عامل مناطق آزاد ایران از عملیات اجرایی یکی از ۱۰ پروژه‌‌ی برتر پل‌سازی جهان در گوانجو چین

اقتصادی | تاریخ خبر : 2/06/22 | تعداد بازید :516
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که به همراه مدیران عامل مناطق آزاد اروند، کیش، انزلی، قشم، چابهار، ارس و ماکو به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در ۲۳مین نمایشگاه بین‌المللی سیفیت چین حضور داشتند، برای آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه از عملیات اجرایی یکی از ۱۰ پروژه‌‌ی برتر پل‌سازی جهان در گوانجو چین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار به نقل از فرینا، این بازدید با هدف آشنایی با به‌روزترین فناوری‌های مهندسی و مدیریت اجرای پروژه در جهان انجام شد و حجت‌الله‌ عبدالملکی به همراه مدیران عامل مناطق آزاد هفتگانه از یک پروژه پل‌سازی بزرگ در گوانجو چین بازدید کردند.


بخشی از این پروژه عظیم که شنژن را به ژونگشان متصل می‌کند توسط شرکت مهندسی پلی چانگدا اجرا می‌شود. پلی‌چانگدا از شرکت‌های تابعه پلی چاینا است. این شرکت ساخت و ساز مهندسی، طراحی، نگهداری و سرمایه‌گذاری را یکپارچه‌سازی می‌کند.

شرکت پلی چاینا در ساخت بیش از ۳۰۰ پل و تونل فوق‌العاده بزرگ مانند همین پروژه مشارکت کرده است. دهانه اصلی این پل بیش از ۱۰۰۰ متر است که با طول ۲۴ کیلومتر در میان ۱۰ پل برتر جهان قرار دارد.

حوزه کاری این شرکت شامل بزرگراه‌ها، پل‌های مقیاس بزرگ، تونل‌های غوطه‌ور در زیر دریا، بنادر، ابر راه‌ها، تاسیسات برق بادی-دریایی، فرودگاه‌ها و ساخت و ساز مسکن و کارهای عمومی شهری و غیره است.

آرشیو اخبار

سامانه پیامکی و ایمیل